Geografija ir edukacija, Nr. 3, 2015
Turinys / Table of Contents
- Julija Fedorovič. Klaipėdos uosto molų poveikis Kuršių nerijos smėlio diferenciacijai / Impact of Klaipėda Port Piers on Differentiation of Sand on the Curonian Spit. p. 7 – 13.
- Jolanta Butkutė, Olga Titova. Kaimo gyventojų ir gyvenviečių skaičiaus kaita 1959–2011 m. Ignalinos rajono pavyzdžiu / An Example of Changing Of Residents of Rural Areas and of Settlements in Ignalina Region in 1959–2011. p. 14 – 25.
- Darius Česnavičius, Saulius Stanaitis. Lietuvos gyventojų migracija Europos iššūkių kontekste / Migration of Lithuanian Population in the Context of European Challenge. p. 26 – 35.
- Erika Gegelevičiūtė. Krovinių ir keleivių gabenimo Lietuvos kelių transportu 2000–2012 m. sąsajų su automobilių transporto infrastruktūros plėtros tendencijomis analizė / Analysis of Cargo and Passenger Transportation over Lithuanian Roads in the Period of 2000–2012 in Relation to Road Transport Development Tendencies. p. 36 – 45.
- Dorota Chudy – Hyski, Wojciech Chudy. Tarptautinių viešbučių sistemos Lenkijoje funkcionavimas ir jų ryšiai / International Hotel Systems Operating In Poland and the Dynamics of Their Relationship. p. 46 – 52.
- Marcin Hyski, Valeri Krutikov. Vietos savivaldos vaidmuo finansuojant turizmą Lenkijoje / The Role of Local Government in Financing of Tourism in Poland. p. 53 – 59.
- Tomasz Trojanowski. Darnus vystymasis visuomenės geografinių ir kultūrinių skirtumų požiūriu / Sustainable Development In Terms Of Geographical and Cultural Differences of Societies. p. 60 – 65.
- Gintaras Valiuškevičius. Vilniaus universiteto hidrometeorologų baigiamųjų darbų tematikos plėtra 1931–2014 metais / The Development of Subjects in the Vilnius University Hydrometeorology Study Program Master Theses from 1931 to 2014. p. 66 – 80.
- Saulius Stanaitis, Darius Česnavičius, Jolanta Butkutė. Geografijos studijos Lietuvos edukologijos universitete geografijos mokytojų poreikio kontekste / Geography Studies at the Lithuanian University of Educational Sciences in the Context of Demand for Teachers of Geography. p. 81 – 91.
- Marijus Pileckas. GIS mokymas Lietuvos edukologijos universitete / Teaching Of GIS at Lithuanian University of Educational Sciences. p. 92 – 103.
- Lineta Žilinskaitė, Asta Lapėnienė. Šiuolaikinės pojūčių tyrinėjimo ir praktikos tendencijos / Contemporary Trends of Senses Research and Practice. p. 104 – 116.
- Edvinas Simonavičius. Aktyvieji mokymosi metodai: naujos formos ir galimybės / Active Learning Methods: A New Form and Opportunities. p. 117 – 127.
- Молдир Аманбаев, Naзерке Шопшекбаева. Etnopedagoginis studentų rengimas per geografijos studijas / Ethnic-pedagogical training of students in the studies of geography. p. 128 – 133.
- Zigmas Kairaitis. J. Dewey ir A. Maceina apie geografijos ugdomąją reikšmę / J. Dewey and A. Maceina about the Educational Significance of Geography. p. 134 – 142.
- Ivan Farský, Jiří Riezner. J. E. Purkyně universiteto (Čekija) gamtos mokslų fakulteto studentų geografinės išvykos / Geographical Field Trips by Students of the Faculty of Science of J. E. Purkyně University (Czech). p. 145 – 151.
Tapk nariu!
Kviečiame prisijungti prie geografų ir besidominčių geografija bendruomenės